دو رکورد تازه گینس از جکی چان...
 
اطلاعات کاربردی
 
 
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 14:58 ::  نويسنده : Amir

 

فیلم اکشن افسانه جکی چان، ۲ گواهی نامه رکوردهای جهانی گینس را در شانگهای بدست آورد.

روان سیمونز، سرپرست ارشد جی آر وی،این برنامه را برای اجرای رسمی آخرین فیلم جکی چان با نام زودیاک چینی برگزار کرد.

این جایزه را به سبب بیشترین هزینه ای که ساخت این فیلم دربر گرفت و بیشترین اجرای زنده بدل کاری بدست یک بازیگر، به ارمغان آورد.

جکی چان، ۱۵ نقش بزرگ از جمله کارگردان، تهیه کننده، بازیگر، نویسنده و طراح مبارزه، را در ساخت این فیلم ایفا کرد. رکورد پیشین این جایگاه، با ۱۱ نقش به رابرت رودریگز پیشکش شده بود.
جکی چان درباره  این پیروزی گفت، “دستیابی به این جایگاه از رکوردهای جهانی گینس، پذیرشنامه ای بر تمام زندگی حرفه ای من است.

نکته بارز این رویداد، پیشکش دومین جایگاه رکورد جهانی گینس برای بیشترین اجرای زنده تکنیک های بدل کاری بدست یک بازیگر است؛ دستاوردی که بازتاب حرفه شگفت انگیز جکی چان در مسیر زندگی اوست که کمابیش چند بار نزدیک بود جان خودش را در این راه از دست بدهد و استخوان هایش بارها و بارها شکست شد.

سیمونز، دیگاه خود را در مورد این پیروزی اینگونه بیان کرد: “تا کنون هیچکس به اندازه جکی چان خود را برای شادی و سرگرمی به خطر نیانداخته است و این رکورد جهانی ادای احترامی دو جانبه به نوآفرینی و ایستادگی اوست.”
جکی چان، با حرفه ای که بیش از ۵۰ سال به آن پرداخته است در بیش از ۱۰۰ فیلم داخلی و بین المللی از جمله ماجرای پلیس (هنگ کنگ، ۱۹۸۵)، دور دنیا در ۸۰ روز (ایالات متحده آمریکا/آلمان/ایرلند/انگلیس، ۲۰۰۴) و سریال زمان حمله (ایالات متحده آمریکا، ۱۹۹۸و۲۰۰۷)، ایفای نقش کرده است. وی، پیش از تمرکز روی فیلم های هنرهای رزمی، نخستین بار در سن هشت سالگی در فیلم بار وانگ تین بزرگ و کوچک (هنگ کنگ، ۱۹۶۲) ایفای نقش نمود.
وی تمام بدل کاری های خود را بدون آنکه هیچ شرکت بیمه ای، زیان وارده به فراوردههای چان را پذیرا شود انجام داد. پس از آسیب دیدن شماری از بدل کارها در ساخت فیلم ماجرای پلیس، این ستاره به تنهایی با آموزش بدل کارها و پرداخت نسخه های پزشکی آنها از جیب خودش، انجمن بدل کارهای جکی چان را برپا نمود.

 





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 356942
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2